پالت چوبی یورو | پالت چوبی از کجا تهیه کنیم

پالت چوبی یورو | پالت چوبی از کجا تهیه کنیم

پالت های چوبی انواع مختلفی دارند. یکی از این پالت ها ، پالت چوبی یورو است که یکی از بهترین پالت چوبی در ایران می باشد. به عنوان مثال تمام مواد غذایی که از اروپا وارد ایران می شود ، پالت چوبی یورو همانطور که از نامش مشخص است در اروپا تولید و همراه مواد آرایشی بهداشتی و مواد غذایی وارد ایران می شود و پالت چوبی وارداتی از خارج کشور بلکه به همراه کالاهای ضروری به منظور بسته بندی به همراه پالت چوبی وارد کشور می شود. که بسته به خرید بازرگانان کشورهای مختلف جهان وارد ایران می شود. پالت چوبی وارداتی بسته به کشور سازنده دارای ویژگی های خاص و جنس چوب خاص می باشند.

ارتباط با شرکت راد صنعت نوین : ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

پالت چوبی یورو

قیمت پالت چوبی یورو

پالت چوبی اروپا به علت وارداتی بودن از کشورهای اروپایی دارای کیفیت بالا و از این طرف به علت کمیاب بودن در بازار ایران دارای قیمت های بالا هستند. همچنین این پالت ها از آستانه تحمل وزن بالایی نسبت به دیگر پالت ها برخوردارند و همین امر می تواند در قیمت پالت چوبی یورو بسیار تاثیرگذار باشد. شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت پالت چوبی یورو با کارشناسان شرکت راد صنعت نوین تماس بگیرید و از قیمت ها مطلع شوید.

ویژگی پالت چوبی یورو

پالت چوبی یورو بسیار محکم و بادوام است و به آسانی می توان از آن برای حمل بار استفاده کرد. همچنین این پالت ها قابل بازیافت بوده و به محیط زیست آسیبی نمی رسانند و قابل تعمیر نیز می باشند. ضخامت این پالت چوبی ۲٫۲ میلی متر می باشد. به عبارتی تحمل بار ۲ تن می باشد. که یکی از مقاومترین پالت های چوبی بازار به حساب می آید. مشخصات فنی پالت چوبی عبارتست از ارتفاع ۱۵ سانت لیفتراک وپالتراک خور و از ۴ لیفتراک خور می باشد. کیفیت چوب پالت یورو نیز از بهترین چوب می باشد. مثل پالت های سوئدی یا ترکیه ای یا عربی که کلا این پالت چوبی هم از نوع چوب روسی می باشد. که ما خدمت شما دوستان ارائه می کنیم. اه ها کشورهایی هستند که پالت های تولید خود همان شهر یا کشور را برای بسته بندی انتخاب می کنند.

پالت چوبی یورو را از کجا تهیه کنیم؟

شرکت راد صنعت نوین با سال ها تجربه در زمینه ی وارد کردن پالت چوبی یورو با بهترین کیفیت ، یکی از معتبرترین مراکز برای خرید پالت چوبی یورو می باشد. شما می توانید پالت چوبی یورو در ابعاد مورد نظرتان را از طریق سایت و تماس با کارشناسان ما تهیه نمایید. شرکت راد صنعت نوین دارنده ی انواع پالت چوبی نو و دست دوم ، امکان ارسال پالت به سراسر ایران را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

پالت چوبی چیست؟

ارتباط با شرکت راد صنعت نوین : ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

پالت چوبی یورو

کاربرد پالت یورو

از آنجایی که پالت چوبی یورو جزو مرغوب ترین نوع پالت های چوبی هستند ، می توان گفت که از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و مانند تمامی پالت ها ، پالت های یورو نیز برای حمل کالا ها و تجهیزات سنگین توسط لیفتراک ها مورد استفاده قرار می گیرند. تحمل بار این پالت ها نسبت به دیگر پالت های چوبی بسیار بالا می باشد ؛ به همین دلیل در صنایع سنگین کاربرد بسیار زیادی دارد.

جهت خرید پالت چوبی یورو به صورت تکی با شماره 09197122330 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سفارش سریع پالت

Open chat
سلام به بزرگترین انبار پالت چوبی خوش آمدید
چگونه می تونم کمکتون کنم؟