پالت چوبی چیست؟ | پالت چوبی تهران | پالت چوبی یورو چیست

پالت چوبی چیست؟ پالت چوبی از تخته های متصل به هم ساخته شده است. امروزه به دلیل مجهز بودن ارخانجات تولیدی به لیفتراک و بسته بندی کالاها و جهت حمل و نقل آسان بار در انبارها وجود پالت چوبی ضرورت پیدا کرده است. پالت های چوبی در صنایع بزرگ مانند صنعت پتروشیمی ، شیمیایی، غذایی ،بهداشتی و آرایشی بسیار پر کاربرد هستند و برای حمل و نقل کالاها و نگهداری آنها استفاده می شوند. پالت های چوبی به صورت وارداتی همراه با کالاهای لوکس وبه عنوان بسته بندی این کالاها وارد کشور می شوند.

ارتباط با شرکت راد صنعت نوین : ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

پالت چوبی چیست؟

مزایای پالت چوبی

پالت های چوبی دارای مزایای فراوانی هستند و کاربرد های فراوانی نیز دارند. علت محبوبیت و استفاده زیاد از آن تحمل بار در ظرفیت های بالا می باشد. به طوری که برخی از انواع آن تحمل وزنی تا حدود ۲۵۰۰ کیلوگرم را دارا می باشد. پالت های چوبی بسیار مقرون به صرفه هستند و هزینه ی تعمیر و نگهداری پایینی دارند و همچنین طول عمر بالای آن در انبار باعث مقرون به صرفه بودن آن می گردد. این محصول بسیار سبک بوده و حمل آنها توسط ماشین های مخصوص حمل بسیار آسان است.

پالت چوبی نو و دست دوم

در شرکت راد صنعت نوین هم پالت چوبی نو و هم پالت چوبی دست دوم ارائه می شود. پالت چوبی نو در شرکت تولید شده و بطور مستقیم به دست مشتریان می رسد. اما پالت چوبی دست دوم بعد از کارشناسی و بررسی دقیق از فروشندگان آن، خریداری و بدست مشتریان می رسد. همچنین توجه کنید پالت های دست دوم تعمیر شده در حد نو می باشند. خرید و فروش این پالت ها دائم و در تمام طول سال انجام می شود.

پالت های چوبی دارای سایز و ابعاد متفاوتی هستند. در زیر ابعاد پالت های چوبی را برایتان آورده ایم:

سایز های موجود پالت چوبی ایرانی:

۱۲۰*۸۰_ ۱۲۰*۱۰۰_ ۱۱۵*۱۱۵_۱۱۰*۱۱۰_۱۰۵*۱۰۵_۱۰۰*۱۰۰

سایز های موجود پالت چوبی روسی:

۱۱۰*۱۳۰_۱۲۰*۸۰_۱۲۰*۱۰۰_۱۱۵*۱۱۵_۱۱۰*۱۱۰

قیمت پالت چوبی

به طور کلی قیمت آن ها به ابعاد و کیفیت آن بستگی دارد. هر چه ابعاد پالت بزرگتر باشد ، قیمت آن هم بالاتر است. همچنین هر چه کیفیت پالت ها بهتر و از چوب با کیفیت تری ساخته شده باشد ، قیمت آن بالاتر می رود.

ارتباط با شرکت راد صنعت نوین : ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

پالت چوبی تهران

کاربرد پالت چوبی

کاربرد پالت چوبی در زمینه های بسیار زیادی می باشد. از کارخانجات و صنایع گرفته تا در زمینه ی زیبایی. می توان از پالت های چوبی علاوه بر حمل و نقل کالا ها و نگهداری آنها ، از آنها برای ساخت میز های ساده و کتابخانه های کوچک ، تخت خواب و مبلمان ساده استفاده کرد. همچنین می توان با بازیافت پالت ها و خرد کردن آنها از پالت های چوبی برای ساخت مجدد پالت چوبی استفاده کرد.

انواع پالت چوبی

این کالا بر حسب نیاز به دو دسته ی :یکبار مصرف و چند بار مصرف تقسیم بندی می شوند.علت این تقسیم بندی در قیمت و تحمل بار آن ها می باشد. پالت چوبی یکبار مصرف به پالت هایی گفته می شود که وقتی کالایی را بر روی آن قرار دادید باید آن کالا تا زمانی که بطور کامل مصرف و تمام شود بر روی پالت بماند. پالت های چندبار مصرف نیز به پالت هایی گفته می شود که چندین بار قابلیت مصرف و جابجایی دائم توسط لیفتراک را دارند. این کالاها که در انبار ها بصورت دائم جهت جابجایی استفاده می شود.باید از ضخامت و مقاومت بالایی برخوردار باشد.

پالت چوبی چیست؟
بزرگترین انبار پالت چوبی

http://www.palletchoobi.com

behzadalipoor46@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش سریع پالت

Open chat
سلام به بزرگترین انبار پالت چوبی خوش آمدید
چگونه می تونم کمکتون کنم؟