خرید اینترنتی پالت چوبی

خرید اینترنتی پالت چوبی

خرید اینترنتی پالت چوبی

اگر قصد خرید اینترنتی پالت چوبی را دارید ، اما از زمان کافی برای مراجعه ی حضوری به مراکز فروش بهره مند نیستید ، می توانید به صورت اینترنتی و یا آنلاین اقدام به خرید پالت چوبی در تهران و کرج و سایر نقاط کشور بفرمایید. شرکت راد صنعت نوین ارائه دهنده ی انواع پالت های چوبی در ابعاد و سایزهای مختلف با بالاترین کیفیت می باشد و یکی از بهترین و معتبرترین مرکز خرید پالت چوبی در تهران و کرج می باشد. در این مجموعه پالت های چوبی از بهترین نوع چوب روسی و ایرانی و به دو صورت نو و دست دوم ارائه می شود. شما می توانید برای خرید اینترنتی از مرکز خرید پالت چوبی در تهران و کرج با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی کنند.

مرکز خرید پالت چوبی در تهران و کرج  :    09122610604

خرید اینترنتی پالت چوبی

خرید اینترنتی پالت چوبی دست دوم

پالت چوبی هم به صورت نو و هم دست دوم موجود می باشد. در شرکت راد صنعت نوین ، پالت چوبی دست دوم بعد از کارشناسی و بررسی دقیق ، به صورت تعمیر شده و در حد نو به دست مشتریان می رسد. پالت های چوبی دست دوم نسبت به نو از قیمت پایین تری برخوردار هستند و برای صنایع مختلف بسیار مقرون به صرفه هستند. برای خرید اینترنتی پالت چوبی دست دوم می توانید از طریق سایت شرکت راد صنعت نوین که ارائه دهنده ی انواع پالت چوبی با چوب ایرانی و روسی می باشد، اقدام نمایید و با کارشناسان ما در تماس باشید و پس از دریافت راهنمایی های لازم اقدام به خرید اینترنتی پالت چوبی دست دوم و نو بفرمایید.

ارتباط با شرکت راد صنعت نوین : ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

خرید اینترنتی پالت چوبی دست دوم

مزایای پالت چوبی نسبت به پالت پلاستیکی

پالت ها یکی از پر مصرف ترین ابزارها در صنایع و کارخانجات می باشند. از این محصول برای حمل و نقل و نگهداری کالا استفاده می شود. پالت ها دارای جنس های متفاوتی از نوع چوبی ، پلاستیکی و فلزی می باشد اما پالت چوبی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود استفاده ی بیشتری دارد. پالت چوبی نسبت به پالت پلاستیکی ارزان تر بوده و قیمتی حدود یک سوم قیمت پالت پلاستیکی را دارد. همچنین این پالت قابل بازیافت است و پس از تخریب قابل تعمیر است و اگر کاملا بلا استفاده شد ، می توان آن را بازیافت کرد. در نتیجه آسیبی به محیط زیست نمی زند. اما پالت پلاستیکی از نفت تهیه شده و پس از شکستن یا بلا استفاده شدن باید سوزانده شود و مشقات نفتی بسیاری را وارد محیط زیست می کند و آسیب های فراوانی را به طبیعت تحمیل می کند.

چطور از پالت چوبی نگهداری کنیم؟

نگهداری پالت چوبی ملزم به رعایت یک سری نکات ابتدایی است تا پالت شما از عمر بالاتری برخوردار شود. پالت چوبی باید در محیط های خشک و خنک و به دور از هر گونه نم و رطوبت یا حرارت بالا نگهداری شود تا دچار نم کشیدگی یا آتش سوزی نشود. به هنگام چیدن پالت های چوبی بر روی یکدیگر ، پالت ها را به صورت منظم بر روی هم قرار دهید تا فشار زیادی به آنها وارد نشود و دچار آسیب نشوند. پالت های چوبی را محکم بر روی زمین نکشید . برای حمل پالت ها از ماشین مخصوص حمل مانند لیفتراک استفاده نمایید. برای مراقبت از پالت های چوبی در برابر آفات حتما آنها را ضد عفونی کنید و سپس بطور کامل آنها را خشک نمایید. قبل از قرار دادن بار بر روی پالت ها از ظرفیت پالت چوبی تان اطمینان حاصل نمایید و هرگز بیشتر از توان پالت بار بر روی آن قرار ندهید.

چوب مناسب ساخت پالت چوبی چیست؟

برای ساخت پالت های چوبی باید از چوبی استفاده شود که دوام و استحکام بالایی داشته باشد. زیرا قرار است برای حمل کالاهای سنگین مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه هر گونه سستی و شکنندگی در پالت ها ، می تواند خسارات زیادی را به صنایع وارد نماید. در ایران معمولا برای ساخت پالت چوبی از چوب روسی استفاده می شود. اما میتوان از چوب های جایگزین مانند چوب راش و افرا نیز برای ساخت پالت چوبی استفاده کرد . چوب افرا و راش نیز از دوام بالایی برخوردارند و مانند چوب روسی کارایی بالایی دارند. شما انواع پالت چوبی در سایز های مختلف را میتوانید از همین وبسایت به صورت آنلاین نیز خریداری نمایید، فقط کافیست با بخش فروش شرکت راد صنعت نوین در ارتباط باشید تا اطلاعات و مشخصات مورد نیاز را به شما ارئه دهند.

ویژگی و ابعاد استاندارد پالت چوبی

ابعاد استاندارد پالت ها بدین شکل است که معمولا به صورت مربع بوده و در سایزهای استاندارد زیر دسته بندی می شوند و هر کدام در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. جهت خرید اینترنتی پالت چوبی در ابعاد و اندازه مختلف با مشاره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. 105*105 110*110 115*115 100*120 80*120 110*130

از ویژگی های پالت چوبی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • پالت های چوبی با دوام هستند.
  • برای حمل و نقل محکم بوده و گاهی تا وزن 2 تن را تحمل می کنند.
  • قابل تعمیر با هزینه ی کم بوده و هزینه ی نگهداری آن پایین است.
  • نسبت به پالت های پلاستیکی از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سفارش سریع پالت

Open chat
سلام به بزرگترین انبار پالت چوبی خوش آمدید
چگونه می تونم کمکتون کنم؟