استفاده از پالت چوبی در خانه

استفاده از پالت چوبی در خانه

استفاده از پالت چوبی در خانه

استفاده از پالت چوبی در خانه ، پالت چوبی فقط برای صنایع و حمل و نقل مواد استفاده نمی شوند. بلکه آنها دارای زیبایی منحصر بفردی هستند که می توان از آنها برای دکوراسیون خانه نیز استفاده کرد. از پالت های چوبی برای ساخت مبل ، میز ، صندلی ، تخت خواب و میز کنار تخت خواب ، آلاچیق ، نیمکت و مبلمان و باغ عمودی برای فضای باز مانند حیاط خانه یا ویلاها ، تابلو ، استند گل و خیلی موارد دیگر میتوان استفاده کرد.

استفاده از پالت چوبی در خانه

استفاده از پالت چوبی در خانه

برای استفاده از پالت چوبی در خانه حتما باید به یک سری نکات توجه نمایید که در زیر برای شما آورده ایم.

اگر قصد استفاده از پالت چوبی برای ساخت وسایلی در منزل را دارید ، حتما از خشک بودن پالت و آفت کشی شدن آن مطمئن شوید. برای این کار قبل از استفاده ، پالت را با مواد ضد عفونی کننده ی مخصوص چوب به خوبی ضدعفونی کنید تا تمامی حشرات ، آفات و قارچ های چوب از بین بروند و سپس به طور کامل آن را خشک کنید. هرگز از پالت خیس یا مرطوب برای دکوراسیون استفاده نکنید.

اگر قصد دارید از پالت چوبی برای ساخت تخت خواب یا مبل و صندلی استفاده کنید ، حتما توجه نمایید که سطح پالت کاملا صاف باشد و دارای نقاط تیز و برجسته نباشد. اگر سطح پالت چوبی دارای برجستگی هایی بود ، حتما قبل از استفاده آن را سنباده کشی کنید.
اگر قصد رنگ آمیزی و برش پالت چوبی را دارید ، حتما در ابتدا پالت را برش دهید و سپس رنگ آمیزی کنید و اجازه دهید تا پالت رنگ آمیزی شده ، به طور کامل خشک شود.

موارد استفاده از پالت چوبی

پالت چوبی در خانه

باغ عمودی با پالت چوبی

شما می توانید با استفاده از پالت های چوبی یک باغ عمودی زیبا را برای خانه ی خود تهیه نمایید. برای این کار ابتدا پالت چوبی را در ابعاد مورد نظرتان برش دهید و سپس با استفاده از میخ یا چسب بسیار قوی تخته های پالت را صورت استند گل در آورید و گلدان هایتان را بر روی آن بچینید. ترکیب چوب و گل واقعا شما را به طبیعت می برد و حس گرمی و نشاط را در محیط ایجاد می کند.

باغ عمودی با پالت چوبی

طراحی پالت چوب برای مبلمان خانه

یک راه کم هزینه و در عین حال زیبا ، ساخت مبلمان محوطه با استفاده از پالت چوبی می باشد. برای این کار ابتدا اگر قصد دارید مبلمان را رنگ آمیزی کنید ، این کار را انجام دهید و زمانی که کاملا خشک شد ، به هر ارتفاعی که تمایل دارید می توانید پالت های چوبی را روی هم قرار دهید و سپس بر روی آن تشک یا بالش بگذارید. می توانید با کوسن های رنگی نیز آن را دیزاین کنید.

طراحی پالت چوب برای مبلمان خانه

ساخت مبل با پالت چوبی

تخت خواب و میز کنار تخت‌خواب با پالت چوبی

شما می توانید با کم ترین هزینه برای اتاق خوابتان تخت خواب و میز کنار تخت خواب بسازید. برای ساخت تخت خواب ، ابتدا پالت های چوبی در ابعاد مورد نظرتان را انتخاب و پس از سنباده کشی یا رنگ آمیزی آنها را بر روی هم بچینید و زمانی که به ارتفاع دلخواهتان رسید ، تشک خوش خوابتان را بر روی آن قرار دهید. می توانید در بینابین پالت های چوبی چراغ یا شمع کار بگذارید و فضایی رویایی را برای اتاق خوابتان فراهم کنید. برای ساخت میز کنار تخت خواب نیز به همین شکل می توانید عمل کنید. فقط اگر تمایل به ساخت کشو برای میز داشتید ، توجه نمایید که احتیاج به وسایل بیشتر دیگری برای این کار دارید. توجه نمایید که از پالتی برای تخت خواب استفاده کنید که تحمل وزن بالا را داشته باشد و از دوام کافی برخوردار باشد.

تخت خواب و میز کنار تخت‌خواب با پالت چوبی

تخت‌خواب با پالت چوبی

ساخت جای مخصوص ادویه با پالت چوبی

شما می توانید با تکه هایی از پالت چوبی اقدام به ساخت جا ادویه ای در آشپزخانه خود کنید و فضایی بسیار گرم و دلنشین را به وجود آورید. برای این کار باید پالت چوبی را به دیوار چفت کنید و انواع ادویه ها یا حتی روغن و وسایل آشپزی تان را روی آن قرار دهید. حتی می توانید زیر آن با گذاشتن قلاب جا لیوانی درست کنید و از آن حداکثر استفاده را ببرد.

قفسه های چوبی ساخته شده از پالت چوبی

با استفاده از پالت چوبی می توانید اقدام به ساخت قفسه های چوبی نمایید. برای این کار پالت های مورد نطرتان را به هر تعدادی که هست بر روی هم بگذارید و یک قفسه ی چوبی زیبا داشته باشید. می توانید از آن برای گذاشتن کتاب ، وسایل دکوری ، گلدان ، کفش هایتان ، قاب عکس و هر ایده ی خلاقانه ی دیگری که دارید استفاده نمایید.

قفسه با پالت چوبی

قفسه های چوبی ساخته شده از پالت چوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سفارش سریع پالت

Open chat
سلام به بزرگترین انبار پالت چوبی خوش آمدید
چگونه می تونم کمکتون کنم؟