مدت زمان عمر مفید یک پالت چوبی

پالت چوبی دست دوم

مدت زمان عمر مفید یک پالت چوبی

پالت های چوبی کاربرد های فراوانی دارند و در زمینه های مختلف صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. عمر مفید پالت چوبی به عوامل بسیاری بستگی دارد. عواملی نظیر نوع چوب ، نحوه ی نگهداری پالت ها ، مراقبت صحیح از آنها و تعداد دفعاتی که از آنها استفاده می کنید. متوسط طول عمر پالت چوبی تقریبا چیزی حدود 3 تا 5 سال است که برای محصولی که بارهای سنگین را در سراسر کشور و در زمینه های مختلف حمل می کند، عمر قابل توجهی است . شما می توانید با رعایت یک سری نکات ابتدایی موجب افزایش طول عمر پالت های خود ، بدون به خطر انداختن ایمنی محصولات و کارمندان خود بشوید . زیرا مطمئنا طول عمر بیشتر برای پالت های چوبی به معنای هزینه کمتر برای تعمیر و تعویض پالت ها می باشد.

ارتباط با شرکت راد صنعت نوین : ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

مدت زمان عمر مفید یک پالت چوبی

عمر مفید پالت چوبی

به کارمندان حمل صحیح پالت را آموزش دهید.

بیشتر آسیب های وارده به پالت چوبی به دلیل خطای انسانی و نیاز دائمی به کار سریع با پالت ها است.  شما می توانید با آموزش کارمندان خود در جهت نحوه بارگیری و مدیریت صحیح پالت ها، از آسیب رسیدن به پالت ها جلوگیری کنید و موجب افزایش طول عمر مفید پالت چوبی بشوید.

پالت های چوبی را به طور مداوم تعمیر کنید.

پالت چوبی خود را به طور مرتب بازرسی کنید و هرگز از پالت آسیب دیده استفاده نکنید. زیرا خطرات ایمنی را برای شما در بر دارد. برای حفظ آنها ، نسبت به تعمیر آنها با کوچک ترین آسیبی اقدام نمایید.  لازم نیست پالت های کمی آسیب دیده را دور بریزید. به یاد داشته باشید که می توانید آنها را با نرخ بسیار ارزان تری نسبت به خرید پالت های جدید تعمیر کنید.

طرح پالت مناسب را انتخاب کنید

مطمئن شوید که پالتی که تهیه کرده اید ، برای محصولی که قرار است حمل کنند ، طراحی شده‌ و مناسب هستند.  اقلام سنگین باید روی پالت هایی حمل شوند که با در نظر گرفتن محصول طراحی شده اند.  در حالی که پالت ها دارای اندازه های استاندارد هستند ، ممکن است مناسب شما نباشند، در این مورد پالت های سفارشی گزینه بهتری برای شما می باشد و این کار موجب افزایش طول عمر پالت چوبی شما می شود.

ارتباط با شرکت راد صنعت نوین : ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

مدت زمان عمر مفید یک پالت چوبی

کیفیت را در اولویت قرار دهید.

در حالی که پرداخت هزینه های اولیه کمتر به هنگام خرید پالت چوبی می تواند برای مشتریان  وسوسه انگیز باشد، ولی باید توجه نمایید که پالت های بسیار ارزان ممکن است برای شما و حیطه ی کاری تان مناسب نباشد و از دوام کافی برخوردار نباشد.  پالت‌های با کیفیت همیشه نسبت به پالت‌های ضعیف از دوام و طول عمر بالاتری برخوردارند و دیرتر تغییر شکل می دهند. خرید پالت چوبی با کیفیت شما را نسبت به جایگزینی مداوم پالت های ارزان قیمتی که عمر کوتاه دارند ، بی نیاز می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سفارش سریع پالت

Open chat
سلام به بزرگترین انبار پالت چوبی خوش آمدید
چگونه می تونم کمکتون کنم؟