مرکز فروش پالت چوبی در چهاردانگه

امروزه انبارهای بسیاری در سراسر کشور وجود دارد که پالت ها را از شرکت ها و کارخانه ها خریداری کرده و نگهداری می کنند. علاوه بر این ، انبار ها پالت های چوبی را دسته بندی می کنند و تنوع بالایی را ارائه می دهند. برای خرید پالت چوبی در چهاردانگه تهران می توانید از مجموعه راد صنعت نوین خرید نمایید. این مجموعه با فراهم کردن بستری برای خرید آنلاین پالت چوبی نو و د ست دوم ، به صرفه جویی در وقت و هزینه ی شما بسیار کمک کرده است. اگر به دنبال مرکز فروش پالت چوبی چهاردانگه تهران هستید با ما در تماس باشید.

پالت چوبی در چهاردانگه تهران 

 ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

مرکز فروش پالت چوبی در چهاردانگه
مرکز فروش پالت چوبی در چهاردانگه

قیمت پالت چوبی در چهاردانگه تهران

عوامل زیادی در قیمت گذاری پالت چوبی تاثیر گذار است. به عنوان مثال نوع پالت چوبی، اندازه ی آن و کیفیت پالت چوبی می تواند باعث تغییراتی در قیمت شود. از همه مهم تر نوسانات ارز قیمت پالت چوبی را تا حد زیادی بالا و پایین می کند. برای استعلام قیمت پالت چوبی در چهاردانگه تهران با کارشناسان فروش شرکت راد صنعت نوین تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

پالت چوبی چیست؟

پالت چوبی نوعی سازه از جنس چوب و با دوام و کیفیت بالا می باشد که برای حمل و نقل خصوصا کالاهای سنگین و نگهداری کالاها استفاده می شود. پالت های چوبی پرکاربردترین سازه ها در صنایع سنگین هستند و به همین دلیل استفاده از پالت چوبی که بسیار بادوام و با کیفیت بوده و قابلیت تحمل وزن بالا را داشته باشد ، مهم است. همچنین پالت ها علاوه بر کمکی که به حمل و نقل و نگهداری کالاها می کنند، باعث مرتب سازی کالاهای موجود در انبارها می شوند.

ارتباط با شرکت راد صنعت نوین : ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

از کجا پالت چوبی بخرم

ویژگی و مزایای پالت چوبی

پالت چوبی مزایای فراوانی دارد که در اینجا به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد. پالت چوبی سبک وزن است و به کاهش فضای اشغال شده توسط کالاها کمک می کند. پالت های چوبی برای نگهداری کالاها خصوصا مواد غذایی بسیار مناسب هستند. زیرا دارای منافذ باز هستند و هوا از بین منافذ عبور کرده و مواد غذایی فاسد نمی شوند. همچنین پالت چوبی از استحکام و دوام بالایی برخوردار است و برای حمل بار بسیار مناسب است. پالت های چوبی قابلیت بازیافت مجدد دارند و خیلی راحت تمیز می شوند. پالت های چوبی قابل تعمیر هستند و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشند.

انواع پالت چوبی

پالت های چوبی انواع مختلفی دارند ولی مهم ترین آنها پالت چوبی یک رو یا دوررو و پالت چوبی دو طرفه یا چهار طرفه می باشد. اگر فقط از یک طرف پالت‌های چوبی استفاده کنیم ، پالت چوبی از نوع یک رو است. اگر از دو طرف پالت چوبی استفاده کنیم ، پالت چوبی ازنوع پالت دو رو است.
اگر دو طرف پالت چوبی قابل حمل با ماشین لیفتراک باشد ، پالت‌های چوبی یک طرفه و اگر چهار طرف پالت چوبی قابل حمل توسط ماشین های لیفتراک باشد ، پالت های چوبی دوطرفه‌ می باشد.
پالت های چوبی دارای انواع مختلف دیگری نیز هستند. پالت چوبی یورو ، مارون، مخصوص سرخانه از انواع دیگر پالت های چوبی هستند. از بین تمامی انواع پالت های چوبی ، پالت چوبی یورو از کیفیت و دوام بالاتری برخوردار بوده و برای صنایع سنگین بسیار مناسب است. نوع اتصالات پالت چوبی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل به عنوان یک وسیله حمل و نقل برای کالاهای حساس و گران قیمت می باشد.

کاربرد پالت چوبی

با توجه به تنوع بالای پالت های چوبی باید گفت که ، کاربرد پالت های چوبی نیز با یکدیگر متفاوت است. برای انتخاب پالت چوبی باید به کاربرد آن و نیاز خودتان توجه کنید. زیرا هر پالت چوبی طراحی منحصر به فرد و کارایی مخصوص به خود را دارد. پس در نظر داشتن حوزه ای که در آن فعالیت می کنید بسیار مهم است تا بتوانید کاربردی ترین پالت چوبی را برای خودتان تهیه نمایید. اما کاربرد پالت ها فقط به صنایع ختم نمی شود. علاوه بر صنعت، پالت ها کاربرد های بسیار دیگری هم دارند. از پالت های چوبی برای ساخت میز، مبلمان، تخت خواب، آلاچیق، جای گلدان هم استفاده می شود. همچنین از پالت های چوبی برای برای تزئین و دکوراسیون نیز استفاده های فراوانی می شود. تزئین پالت های چوبی با وسایل دکوری، رنگ های خاص، چراغ های تزئینی می تواند نمای منزل یا اتاق خواب شما را دوچندان کند.

سفارش سریع پالت

Open chat
سلام به بزرگترین انبار پالت چوبی خوش آمدید
چگونه می تونم کمکتون کنم؟