خرید و فروش پالت چوبی در نظر آباد کرج

شرکت راد صنعت نوین به عنوان یکی از بهترین مراکز در زمینه ی تولید و فروش پالت چوبی ، با سال ها تجربه در این زمینه ، آماده ارائه ی انواع پالت چوبی از جنس چوب ایرانی یا روسی ، به صورت نو و دست دوم می باشد. برای خرید و فروش پالت چوبی در نظر آباد کرج و تهران میتوانید از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ، پالت چوبی سفارشی شما را برایتان ارسال می کنند.

ارتباط با شرکت راد صنعت نوین : ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

خرید و فروش پالت چوبی در نظر آباد کرج

قیمت پالت چوبی در نظر آباد کرج

پالت های چوبی به عنوان یکی از پر کاربرد ترین سازه ها در صنعت ، دارای تنوع بالایی هستند. قیمت آنها نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال ابعاد و اندازه ی آنها با توجه به کابرد آنها متفاوت بوده و جنس چوبی که در ساخت پالت ها بکار می رود نیز متفاوت است. این عوامل می تواند نقش مهمی را در تعیین قیمت داشته باشد. البته به نقش تورم در تعیین قیمت نیز باید توجه کرد. اگر قصد خرید پالت چوبی را دارید و می خواهید از قیمت پالت چوبی در نظر آباد کرج و تهران مطلع شوید ، با کارشناسان شرکت راد صنعت نوین تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را به دست آورید.

ارتباط با شرکت راد صنعت نوین : ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

خرید و فروش پالت چوبی در نظر آباد کرج

خرید پالت چوبی دست دوم در نظر آباد کرج

پالت های چوبی هم به صورت نو و هم دست دوم وجود دارند. پالت چوبی نو مستقیما از زیر دست سازنده می آید و تا به حال استفاده نشده است. اما پالت چوبی دست دوم قبلا مورد استفاده قرار گرفته است. شرکت راد صنعت نوین پالت چوبی دست دوم را در حد نو و به صورت تعمیر شده ، بدون هیچ نقصی به فروش می رساند. اگر قصد خرید پالت چوبی دست دوم در نظر آباد کرج را دارید ، می توانید با کارشناسان مجموعه ی ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را به دست آورید.

پالت چوبی و مزایای آن

پالت چوبی متشکل از تخته هایی چوبی متصل به یکدیگر بوده که دارای تنوع بالایی می باشند. این پالت ها از لحاظ ظاهری در شکل های تخت یا مسطح ، جعبه ای مانند ، پالت بشکه و پالت لاستیک موجود می باشد که هر کدام در صنایع و زمینه های مختلف کاربرد دارد. پالت های چوبی مزایای فراوانی دارند که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

  • بسیار مقرون به صرفه تر از نمونه های پلاستیکی و فلزی هستند.
  • دوام و استحکام بالایی دارند.
  • در برابر فشار یا ضربه مقاومت بالاتری نسبت به نمونه های مشابه دارند.
  • قابل بازیافت بدون آسیب به محیط زیست هستند.
  • هزینه ی تعمیر و نگهداری کمی دارند.
  • تا وزن دو تن را بدون آسیب ، می توانند تحمل کنند.
  • از اصطکاک بالایی برخوردارند و کالا از روی سطح آنها لیز نمی خورد.

کاربرد پالت چوبی

وقتی اسم پالت چوبی می آید ، اکثر توجه ها به سمت کاربرد این سازه ی مهم در صنایع می رود. زیرا عموم مردم کاربرد پالت های چوبی را برای حمل و نقل کالاها و نگهداری از آنها می دانند. اما باید بگوییم کاربرد پالت چوبی فراتر از صنایع بوده و می توان از پالت های چوبی در دکوراسیون منزل نیز استفاده کرد. پالت های چوبی برای ساخت وسایل چوبی ساده در منزل مانند کتابخانه ، استند گل ، میز و مبلمان و سایر وسایل مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال برای ساخت تخت خواب با کمترین هزینه می توان از پالت های چوبی استفاده کرد. برای این کار لازم است ابتدا تخته های پالت را به اندازه ی دلخواه انتخاب کنید ، سنباده کشی نمایید و در صورت تمایل رنگ بزنید. سپس تشک خوابتان را بر روی آن بگذارید و از آن استفاده نمایید.
میتوان با پالت هایی چوبی نیمکت و صندلی برای فضاهای باز ساخت. برای این کار پالت ها را در هر ارتفاعی که تمایل دارید بر روی هم بگذارید و سپس تشک کوچکی بر روی آن قرار دهید. می توانید آن را رنگ آمیزی کنید یا با کوسن تزئین کنید.
پالت های چوبی علاوه بر کاربرد فراوان در دکوراسیون منزل ، کاربرد های دیگری نیز دارند. زمانی که پالت های چوبی کاملا بلا استفاده شدند ، می توان با تکه تکه کردن آنها ، مجددا از آنها پالت چوبی نو یا دست دوم ساخت. می توان از خمیر کردن تکه های خرد شده ی پالت چوبی برای تهیه ی کاغذ در صنعت کاغذ سازی استفاده نمود. میتوان از تکه های خرد شده ی پالت چوبی ، برای تهیه ی مالچ به عنوان منبعی برای سلامت خاک و رشد بهتر گیاهان استفاده کرد.

 

سفارش سریع پالت

Open chat
سلام به بزرگترین انبار پالت چوبی خوش آمدید
چگونه می تونم کمکتون کنم؟