پالت چوبی 115 * 115

پالت چوبی 115 * 115 ، امروزه کمتر صنایعی را می توان یافت که از پالت چوبی استفاده نکند. با توجه به کاربرد فراوان پالت ها در صنایع ، سازندگان این محصول ، آنها را در ابعاد مختلف تولید کرده و به دست مشتریان می رسانند. پالت های چوبی در ابعاد و اندازه های مختلفی ، در بازار وجود دارند و هرکدام از آنها برای صنایع خاص مورد استفاده قرار می گیرد و برای حمل پالت ها باید از ماشین های مخصوص حمل ، مانند لیفتراک ها استفاده کرد.

ارتباط با شرکت راد صنعت نوین : ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

پالت چوبی 115 * 115

خرید پالت چوبی ۱۱۵ * ۱۱۵

شرکت راد صنعت نوین ارائه دهنده ی انواع پالت های چوبی در ابعاد مختلف و هم به صورت نو و هم دست دوم می باشد. همچنین در این مجموعه ، پالت های چوبی هم از چوب ایرانی و هم از چوب روسی موجود می باشد. یکی از ابعاد پالت چه از نوع ایرانی و چه روسی ، پالت چوبی ۱۱۵ در ۱۱۵ می باشد که بسیار پر کاربرد بوده و در صنایع مهم مانند شیمیایی و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد. امنیت محصولات و نگهداری صحیح مواد در صنایع شیمیایی و پتروشیمی بسیار مهم است . به دلیل اینکه مواد شیمیایی و پتروشیمی مستعد آتش سوزی هستند و می توانند خسارت های مالی و جانی فراوانی را به صنایع وارد کنند. یک راه ایمن و مطمئن برای این گونه صنایع ، استفاده از پالت چوبی می باشد.

همچنین بخوانید: پالت چوبی دست دوم

پالت چوبی ۱۱۵ در ۱۱۵ برای حمل مواد پتروشیمی و جانبوبگ ها که از جنس پلی پروپیلن هستند ، مورد استفاده قرار می گیرند تا هم به راحتی حمل شوند و هم از آسیب رسیدن به کالاها در حین جابجایی ممانعت شود. همچنین این پالت های چوبی را می توان به عنوان نگهدارنده ی مواد و کالاها مورد استفاده قرار داد. برای خرید پالت چوبی 115 در 115 می توانید از طریق کارشناسان مجموعه راد صنعت نوین ثبت سفارش انجام دهید.

مرکز خرید و فروش پالت چوبی

پالت ها برای حمل کالاها و نگهداری از آنها ، بدون کوچک ترین ضربه ای مورد استفاده قرار می گیرند. پالت ها دارای انواع مختلفی مانند پالت چوبی ، پلاستیکی و فلزی می باشند اما پالت های چوبی به دلیل دوام و استحکام بالا و هزینه ی پایین تر ، بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر پالت ها و استفاده از آنها فراگیرتر می باشد. همچنین در صورت خراب شدن ، پالت های چوبی قابلیت تعمیر با کمترین هزینه را دارد.

 

سفارش سریع پالت

Open chat
سلام به بزرگترین انبار پالت چوبی خوش آمدید
چگونه می تونم کمکتون کنم؟