پالت چوبی در تهران(خرید و فروش، بهترین قیمت) | 09122610604

پالت چوبی در تهران، مجموعه راد صنعت نوین در زمینه تولید و فروش پالت چوبی دست دوم و نو با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب در تهران و کرج فعالیت دارد و یکی از بزرگترین مراکز فروش پالت چوبی در تهران و کرج میباشد. جهت خرید پالت چوبی در تهران حتما به فروشگاه این مجموعه مراجعه نمایید و پس از انتخاب طرح مورد نظر ، با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و اقدام به خرید پالت چوبی در تهران نمایید.

ارتباط با شرکت راد صنعت نوین : ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

فروش پالت چوبی در تهران  

خرید وفروش پالت چوبی در تهران

خرید و فروش پالت چوبی در تهران باید از فروشگاه های معتبر انجام شود. زیرا پالت ها اگر از جای نامعتبر تهیه شوند ، به زودی تخریب شده و یا می شکنند و از لحاظ اقتصادی اصلا مقرون به صرفه نمی باشند. اما اگر پالت چوبی از جای معتبر خریداری شود ، می تواند تا سال های طولانی مورد استفاده قرار گیرد و در پیشرفت کاری شما تاثیر گذار باشد.

پالت چوبی تولید شده در این مجموعه، بسیار بادوام و مستحکم بوده و از کیفیت بالای چوب برخوردار است.  شرکت راد صنعت نوین یکی از معتبر ترین مراکز برای خرید پالت چوبی در تهران بوده و آماده ی همکاری با شما مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد.

فروش پالت چوبی در تهران

همانطور که می دانید قیمت پالت چوبی بر اساس ابعادی که دارند و جنس چوب آنها متغیر می باشد. هر چه ابعاد بزرگ تر باشد یا جنس چوب آنها مرغوب تر باشد ، مسلما قیمت هم بالاتر می رود.

قیمت پالت چوبی دست دوم تهران

همچنین دست دوم بون یا نو بودن پالت چوبی بر روی قیمت بسیار تاثیرگذار است. پالت های چوبی نسبت به نمونه ی پلاستیکی ارزان تر می باشد. همچنین بعضی از پالت های چوبی از کشورهای خارجی وارد می شود و همین امر باعث گران بودن آن نسبت به نمونه ی داخلی می شود.

با در نظر گرفتن عوامل ذکر شده ، اگر شما قصد خرید پالت چوبی در تهران را دارید، می توانید با مشاوران باتجربه و متخصص مجموعه راد صنعت نوین تماس بگیرید و از تمامی مشخصات و قیمت پالت چوبی در تهران مطلع شوید.

ارتباط با شرکت راد صنعت نوین : ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

قیمت پالت چوبی در تهران 

پالت چوبی چیست؟

پالت های چوبی سازه های چوبی متصل به هم و بسیار محکم و بادوام هستند که برای صنایع بزرگ و در کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه پالت های چوبی به وفور در صنایع و حرفه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. کار اصلی پالت چوبی جابجایی اجسام سنگین برای انبار های بزرگ صنایع سنگین می باشد.

پالت های چوبی راد صنعت نوین درتهران به دلیل کارایی فراوان و قیمت پایین تر نسبت به پالت های پلاستیکی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. پالت چوبی موجود در مجموعه راد صنعت نوین از چوب مرغوب ساخته شده و دارای بالاترین کیفیت می باشند.

ویژگی و مزایای پالت چوبی در تهران

پالت چوبی اغلب برای نگهداری محصولات یا کالاهای بزرگ و حجیم استفاده می شود. از ویژگی های پالت چوبی می توان به قابل تنظیم بودن اندازه آن برای حمل محموله، توانایی تحمل بار در هر شرایط آب و هوایی، استحکام بالا برای حمل اجسام سنگین ، بلند کردن آسان کالاها بدون آسیب به کالاها ، عدم نیاز به نیروی انسانی اشاره کرد.

همچنین اجسام سنگین با تعادل حداکثری بر روی پالت های چوبی قرار می گیرند. به دلیل اصطکاک کافی میان سطح زیرین پالت چوبی و زمین ، هنگام برداشتن پالت چوبی توسط ليفتراک، لیز نمی خورند. تعمیر پالت های چوبی کم هزینه بوده و نسبت به دیگر پالت ها سبک وزن تر هستند.

انواع پالت چوبی در تهران

پالت‌های یک رو یا دو رو: اگر تنها کاربرد پالت چوبی فقط یک طرف آن باشد ، پالت چوبی یک رو بوده و اگر دو طرف آن قابل استفاده باشد، پالت دو رو می باشد.

پالت‌های یک طرفه یا دو طرفه: پالت‌های چوبی یک طرفه تنها از دو طرف قابل حمل با ماشین‌های لیفتراک هستند. اما پالت های چوبی دوطرفه‌ چهار طرفشان توسط ماشین‌های لیفتراک قابل حمل است.

کاربرد پالت چوبی در تهران

از پالت چوبی در تهران برای بارگیری و تخلیه بار گرفته تا تهیه مصالح اولیه ساختمانی برای ساخت و ساز خانه ها، استفاده می شود. از پالت های چوبی علاوه بر استفاده ی فراوان در صنایع و کارخانجات و صنعت ساختمان سازی ، می توان برای ساخت میز و مبلمان ، قفسه ی کتاب ،تخت خواب ، جاگلدانی ، آلاچیق و خیلی موارد دیگر استفاده کرد. همچنین می توانید از پالت چوبی برای دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده کنید.

آنها را به دلخواه خود رنگ کنید و با چراغ های تزئینی نورانی کنید و وسایل دکوری یا کتاب هایتان را داخل آن بگذارید.

سفارش سریع پالت

Open chat
سلام به بزرگترین انبار پالت چوبی خوش آمدید
چگونه می تونم کمکتون کنم؟