مرکز فروش پالت چوبی در قزوین

شرکت راد صنعت نوین ارائه دهنده ی انواع پالت چوبی نو و دست دوم درجه یک ( در ابعاد مختلف با چوب روسی و ایرانی ) با مناسب ترین قیمت ها می باشد. تمامی پالت های چوبی این شرکت از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و مطابق استاندارد ساخته شده است. اگر قصد خرید پالت چوبی در قزوین و شهرهای دیگر در سراسر کشور را دارید ، می توانید با مراجعه به وبسایت شرکت راد صنعت نوین و تماس با کارشناسان فروش این مجموعه راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. پالت چوبی ارزان و با کیفیت را از ما خریداری کنید.

پالت چوبی در قزوین   :    09122610604

مرکز فروش پالت چوبی در قزوین

پالت چوبی دست دوم در قزوین

پالت های چوبی به دو صورت نو و دست دوم وجود دارند. پالت چوبی نو، مستقیماً از سازنده می آید و هرگز به عنوان حامل بار استفاده نشده است. اما پالت چوبی دست دوم قبلاً چندین بار استفاده شده است. پالت های چوبی دست دوم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر هستند. زیرا قیمت پایین تری نسبت به پالت چوبی نو دارند. شرکت راد صنعت نوین ارائه دهنده ی انواع پالت چوبی دست دوم بدون شکستگی در سایز های مختلف برای انبار داری و حمل و نقل کالا در کارخانجات از جمله پالت چوبی دست دوم در قزوین می باشد.

ارتباط با شرکت راد صنعت نوین : ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

خرید پالت چوبی در قزوین

قیمت پالت چوبی در قزوین

پالت های چوبی دارای انواع مختلفی هستند و هر نوع از پالت های چوبی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. عوامل بسیاری در تعیین قیمت پالت چوبی تاثیرگذار است. به عنوان مثال ، جنس چوبی که برای ساخت پالت چوبی استفاده شده است ، تاثیر بسیار مهمی در قیمت پالت چوبی دارد. ابعاد پالت چوبی نیز در تعیین قیمت نقش بسیار مهمی دارد. طبیعتا هرچه ابعاد پالت چوبی بزرگ تر باشد، قیمت پالت چوبی هم بیشتر می شود. در نتیجه نمیتوان به طور دقیق قیمت پالت چوبی را عنوان کرد. برای اطلاع دقیق از قیمت پالت چوبی در قزوین با کارشناسان شرکت راد صنعت نوین تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی کنند.

پالت چوبی چیست؟

پالت چوبی سازه ای به شکل صاف است که کالاها بر روی آن قرار می گیرند. پالت چوبی امکان جابجایی و ذخیره سازی کالاها را با استفاده از ابزارهایی مانند لیفتراک، کامیون های پالت و مانند آن فراهم می کند. پالت های چوبی در صنایع نقش مهمی دارند و دارای انواع متفاوتی هستند. پالت چوبی در واقع پلت فرمی است که اگر با مواد باکیفیت و مطابق استاندارد ساخته شود، بسیار کاربردی و مقاوم است. پالت های چوبی یک عنصر همه کاره، مفید و کاربردی هستند.

ویژگی و مزایای پالت چوبی

پالت چوبی از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است. به طور کلی، پالت چوبی می تواند تا وزن 2700 کیلوگرم را تحمل کند. پالت چوبی بسیار سبک است و در عین حال بسیار سفت و سخت تر و بهداشتی ‌تر از سایر پالت ها می باشد. پالت های چوبی به دلیل ساختارشان، تهویه مناسب را برای کالا ایجاد می کنند. منافذ موجود در چوب، هوا را به راحتی عبور داده و مانع از فاسد شدن مواد غذایی می شود. پالت های چوبی را می توان پس از استفاده ، بدون آسیب رساندن به محیط دور انداخت. زیرا قابل بازیافت هستند و این موضوع از مزیت های برتر پالت چوبی می باشد. پالت چوبی را می توان برای سال ها نگهداری کرد. زیرا بسیار با دوام است و خیلی دیر تخریب می شود.

انواع پالت چوبی

پالت های چوبی به جهت مدل های فراوان و اندازه و ابعاد متفاوت دارای تنوع بالایی هستند. اما یک طبقه بندی کلی برای پالت های چوبی وجود دارد. پالت های چوبی به چهار دسته ی کلی تقسیم می شوند: پالت چوبی یک رو: این پالت ها به گونه ای هستند که فقط یک طرف آنها قابل استفاده می باشد. پالت چوبی دو رو: پالت های چوبی دورو را می توان از هر دو طرف آن استفاده کرد. پالت چوبی یک طرفه: پالت چوبی یک طرفه را فقط از دو سمت میتوان با ماشین های مخصوص حمل مانند لیفتراک بلند کرد. پالت چوبی دو طرفه: پالت چوبی دو طرفه را از چهار سمت میتوان با ماشین های مخصوص حمل مانند لیفتراک بلند کرد.

کاربرد پالت چوبی

پالت های چوبی علاوه بر نقشی که در صنایع برای حمل و نقل کالاها و نگهداری کالاها دارند ، نقش های مهم دیگری نیز دارند. میتوان از پالت های چوبی برای ساخت مبلمان ساده مانند میز و تخت خواب استفاده کرد. پالت های چوبی به دلیل توانایی تحمل وزن بالا ، کاملا مناسب برای ساخت تخت خواب هستند. استفاده از پالت های چوبی به عنوان تخت خواب بسیار کم هزینه و مقرون به صرفه می باشد. همچنین میتوان از پالت های چوبی به عنوان نیمکت، تاب و آلاچیق برای محوطه ی حیاط منازل و یا ویلاها استفاده کرد. می توان با استفاده از پالت های چوبی استند گلدان درست کرد و با وسایل دکوری و تزئینی مانند چراغ های ریسه ای آن را دیزاین کرد. پالت های چوبی ظاهری بسیار منحصر به فرد دارند و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند. همچنین چون از چوب ساخته شده اند، گرمی و نشاط خاصی را به محیط می دهند و تداعی کننده ی حس حضور در طبیعت هستند.

سفارش سریع پالت

Open chat
سلام به بزرگترین انبار پالت چوبی خوش آمدید
چگونه می تونم کمکتون کنم؟