فروش پالت چوبی در فردیس

پالت چوبی را باید از جایی خریداری کرد که در ساخت آن از با کیفیت ترین چوب استفاده کرده و پالت هایی استاندارد را تولید نماید. شرکت راد صنعت نوین یکی از بهترین شرکت های تولید کننده و مرکز فروش پالت چوبی از جنس چوب روسی می باشد. اگر قصد خرید پالت چوبی نو و دست دوم در فردیس کرج ، تهران و دیگر شهرها را دارید ، می توانید با کارشناسان شرکت راد صنعت نوین تماس حاصل نمایید و پالت مورد نظرتان را سفارش دهید. پس از ثبت سفارش شما در سریع ترین زمان پالت چوبی را برایتان ارسال خواهند کرد.

پالت چوبی در فردیس   :  09122610604

فروش پالت چوبی در فردیس

قیمت پالت چوبی در فردیس

پالت های چوبی از چوب های متفاوتی ساخته شده اند و در ابعاد و اندازه های متفاوتی هستند. این محصولات مدل های متفاوتی مانند مارون، یورو، یکطرفه و… نیز دارند. بنابراین قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت می باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت پالت چوبی در فردیس کرج می توانید با کارشناسان شرکت راد صنعت نوین تماس حاصل نمایید تا اطلاعات و راهنمایی های لازم را در زمینه ی قیمت پالت چوبی دست دوم و یا نو کسب نمایید.

ویژگی و مزایای پالت چوبی

پالت های چوبی بسیار مقرون به صرفه هستند . زیرا نسبت به دیگر پالت های مشابه قیمت ارزان تری دارند و همچنین قابل تعمیر با کمترین هزینه می باشند. پالت های چوبی قابلیت بازیافت شدن دارند و آسیبی به محیط زیست نمی زنند. این محصولات وزن کمی دارند اما تا وزن یک تن را می توانند به آسانی تحمل می کنند. پالت های چوبی بسیار مستحکم بوده و از دوام بالایی برخوردار هستند.

ارتباط با شرکت راد صنعت نوین : ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

خرید پالت چوبی در فردیس

کاربرد پالت چوبی

پالت های چوبی از کاربرد های فراوانی برخوردار هستند. از کاربردهای آن می توان در زمینه ی حمل و نگهداری مواد غذایی ، مواد آرایشی و بهداشتی ، سردخانه ها و حتی در زمینه ی زیبایی و دکوراسیون منزل استفاده کرد. میتوان از پالت چوبی برای ساخت میز، تخت خواب ، کتابخانه و وسایل چوبی ارزان قیمت استفاده کرد. همچنین می توان از پالت هایی که آسیب دیده اند و دیگر قابل استفاده نیستند ، برای تهیه و تولید کاغذ استفاده کرد. برای این کار ابتدا پالت چوبی را خمیر می کنند و سپس توسط دستگاه کاغذ سازی از آنها کاغذ درست می کنند. اگر به دنبال خرید مرغوبترین و مقاومترین پالت چوبی در فردیس کرج، تهران و همینطور سراسر کشور هستید میتوانید با شماره های مندرج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در بخش فروش شما را راهنمایی نمایند.

نحوه ساخت پالت چوبی

پالت های چوبی به دو صورت سنتی (دستی) و مدرن (اتوماتیک ) ساخته می شوند. در روش سنتی یا دستی ، تخته های چوب پس از برش خوردن و سنباده کشی ، با میخ های بسیار بزرگ و از جنس فولاد بر روی هم پرچ می شوند. اما در روش اتوماتیک با استفاده از دستگاه های مخصوص برش چوب ، اقدام به ساخت پالت چوبی می نمایند. تمام پالت های چوبی باید قبل از رسیدن به دست مشتری با ماده ی متیل بروماید ضد عفونی شده باشند تا حشرات یا آفات داخل چوب پالت چوبی از بین رفته باشد. همچنین پالت ها ابتدا باید با آب شسته شوند، سپس با محلول صابون و سفید کننده رقیق شده، تمیز شوند. این محلول به از بین بردن باکتری ها و رشد کپک های پنهان در شکاف های پالت چوبی بسیار کمک می کند. پس از اینکه پالت ها به طور کامل در صابون و سفید کننده آغشته شدند، دوباره آنها را آبکشی می کنند. انبارهای مخصوص نگهداری پالت چوبی باید پالت های تمیز را در محل مشخصی قرار دهند تا قبل از استفاده کاملاً خشک شوند. در بعضی صنایع از کوره های داغ برای خشک کردن پالت ها استفاده می کنند.

چوب مناسب ساخت پالت چوبی چیست؟

چوب درختان بسیاری وجود دارد که برای ساخت پالت چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. اما بیشتر پالت های چوبی که در ایران ساخته می شوند ، ازچوب روسی هستند. چوب درختانی مانند افرا ، راش ، کاج و بلوط نیز در ساخت پالت چوبی استفاده می شود که هر کدام به دلیل خواص خود ، پالت های چوبی با وزن و ویژگی های متفاوتی را ایجاد می کنند.

پالت های چوبی چگونه جابجا می‌ شوند؟

در جابجایی و حمل پالت های چوبی باید کاملا احتیاط کرد و مراقب بود. زیرا هرگونه برخورد نامناسب با پالت های چوبی سبب آسیب رسیدن به پالت ها ، شکستن و ترک خوردن آنها می شود. پالت ها را باید با ماشین های مخصوص حمل پالت جابجا کرد. ماشین های حمل پالت شامل لیفتراک ، لودر مخصوص پالت و جرثقیل مخصوص پالت چوبی می باشد. پالت های چوبی استاندارد ، به گونه ای طراحی می شوند که بتوان به راحتی آنها را حمل کرد. اینکه از کدامین ماشین برای حمل پالت های چوبی باید استفاده کرد ، کاملا مربوط به حوزه و زمینه ای است که صنعت در آن مشغول است.

 

 

سفارش سریع پالت

Open chat
سلام به بزرگترین انبار پالت چوبی خوش آمدید
چگونه می تونم کمکتون کنم؟