خرید پالت چوبی ارزان را کجا انجام دهیم؟

خرید پالت چوبی ارزان، بطور کلی پالت چوبی یک ابزار عالی برای صنایع هستند.  آنها دارای استقامت بالا، نسبتا ارزان و قابل استفاده مجدد در کارخانجان و انبار های مختلف هستند. پالت های چوبی به راحتی تهیه می شوند و دسترسی به آنها آسان است.  پالت چوبی استفاده شده یا همان پالت چوبی دست دوم ، بیش از 90٪ کیفیت دارند.  پالت‌ چوبی ارزان و دست دوم، جایگزینی مقرون به صرفه و پایدار برای حمل و نقل یا ذخیره‌ سازی فضای نگهداری محصولات ، به کسب‌ و کارها ارائه می‌ دهند و برای هر حوزه ی تجاری مناسب هستند.

خرید پالت چوبی ارزان : ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

خرید پالت چوبی ارزان را کجا انجام دهیم؟
مشاغلی که محصولات را حمل و نگهداری می کنند اغلب به پالت نیاز دارند. با این حال، هزینه خرید پالت های جدید می تواند با توجه به تورم به سرعت افزایش یابد. خرید پالت چوبی ارزان یا دست دوم، قیمت مقرون به صرفه تر می باشد. توجه به کیفیت پالت دست دومی که خریداری می کنید نیز بسیار مهم است. برای تهیه ی پالت چوبی چه نو ، چه دست دوم و چه ارزان قیمت باید به دنبال فروشنده ای مطمئن و معتبر باشید تا شما را به نحو احسن راهنمایی کند و محصولی مناسب برای کار شما ارائه دهد. مجموعه راد صنعت نوین عرضه کننده انواع پالت چوبی با کیفیت و ارزان در سراسر ایران میباشد. جهت مشاوره با کارشناسان فروش این مجموعه با راه های ارتباطی موجود در وب سایت در ارتباط باشید.

قبل از خرید پالت چوبی ارزان به نکات زیر توجه نمایید.

  • تمیزی پالت

هنگام خریداری پالت چوبی آنها را از نظر قالب، آسیب ساختاری، کثیفی یا تغییر رنگ بررسی کنید. اگر در تجارت مواد غذایی فعالیت می کنید، تمیزی پالت های چوبی بسیار مهم است.  لکه های روی پالت چوبی می توانند ناشی از مواد شیمیایی باشند و محصولات غذایی را آلوده کنند.

  • نوع چوب

بیشتر پالت های چوبی ارزان قیمت از کاج یا اقاقیا تولید می شوند و دسترسی به آنها آسان تر است. پالت چوبی ساخته شده از کاج ، ساختار زیبا تری دارد و محکم و بادوام است.

  • قابلیت اطمینان

بسته به اینکه از پالت برای چه چیزی استفاده می کنید، باید از دوام کافی آن اطمینان حاصل کنید. اگر از پالت ها برای نگهداری اقلام به مدت طولانی استفاده می کنید یا آنها را با لیفتراک جمع آوری می کنید، مطمئن شوید که یک بار استفاده شده است ؛ یعنی نو باشد. اما اگر خیلی با پالت سروکار ندارید از نوع ارزان قیمت و تعمیر شده آن یعنی دست دوم استفاده نمایید.

  • اندازه ی پالت

یکی از نکات مهمی که هنگام خرید پالت چوبی ارزان قیمت باید بدانید ، اندازه آن است. هر صنعتی دارای اندازه های استاندارد برای پالت ها می باشد، بنابراین مطمئن شوید که اندازه مناسب را برای نوع کسب و کار خود خریداری می کنید.  وقتی همه مشاغل در صنعت از یک اندازه پالت استفاده می کنند، حمل و نقل و جابجایی کالا کارآمدتر می شود. اطمینان حاصل کنید که پالت‌هایی که خریداری می‌کنید اندازه مناسبی برای ماشین ‌های حمل پالت شما هستند، خرید پالت‌های چوبی با اندازه ی نامناسب می‌ توانند هنگام تلاش برای بلند کردن آنها با ماشین‌ آلات دچار آسیب شوند.

  • نوع پالت

پالت ها دارای انواع زیادی هستند. مشخص کنید که دقیقا برای چه کاری قصد خرید پالت چوبی ارزان قیمت را دارید. هر یک از پالت های چوبی ،پلاستیکی ، فلزی ، مقوایی برای کاربرد های مختلفی طراحی شده اند. در کل پالت های چوبی بسیار مناسب تر از دیگر پالت ها هستند. پالت های پلاستیکی یا فلزی پرهزینه هستند و چوب در بیشتر مواقع مقرون به صرفه ترین انتخاب می باشد.

  • وزن پالت چوبی

برای جا به جایی کالاهای سنگین لازم است تا از پالت هایی استفاده شود که از چوب های سخت و با دوام ساخته شده اند. پالت های سبک وزن ممکن است به هنگام بارگیری دچار آسیب و شکستگی بشوند.

سفارش سریع پالت

Open chat
سلام به بزرگترین انبار پالت چوبی خوش آمدید
چگونه می تونم کمکتون کنم؟