پالت چوبی در سیمین دشت کرج

پالت چوبی از پرکاربرد ترین سازه ها و تجهیزات برای حمل و نقل و نگهداری کالاهای سنگین هستند. این پالت ها دارای ابعاد مختلف ، انواع متفاوت و در سازه های ظاهری متفاوتی هستند و هر کدام در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. اگر قصد خرید پالت چوبی در سیمین دشت کرج و دیگر مناطق را دارید ، حتما از فروشگاه معتبری پالت را تهیه نمایید تا مطمئن باشید که پالت شما از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. شرکت راد صنعت نوین با سال ها تجربه در زمینه ی ساخت و فروش انواع پالت چوبی نو و دست دوم ، از چوب ایرانی و روسی ، ارائه دهنده ی انواع پالت چوبی در تمامی ابعاد موجود ، می باشد. برای خرید پالت چوبی در کرج و تهران با مراجعه به سایت راد صنعت نوین و تماس با کارشناسان این مجموعه می توانید سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت به دست شما برسد.

ارتباط با شرکت راد صنعت نوین : ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

پالت چوبی در سیمین دشت کرج

قیمت پالت چوبی در سیمین دشت کرج

قیمت پالت چوبی در سیمین دشت کرج، با توجه به عوامل بسیار زیادی تعیین می شود و نمیتوان به طور دقیق اعلام کرد که قیمت آن چقدر است. عواملی نظیر جنس چوب ، کیفیت چوب ، ابعاد پالت ، نوسانات ارزی می تواند قیمت پالت چوبی را تحت الشعاع قرار دهد. برای اطلاع از قیمت پالت چوبی در سیمین دشت کرج با کارشناسان شرکت راد صنعت نوین تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم را برای شما به عمل رسانند.

ارتباط با شرکت راد صنعت نوین : ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

پالت چوبی در سیمین دشت کرج

کاربرد پالت های چوبی

علاوه بر اینکه از پالت های چوبی در صنایع بزرگ برای حمل و نقل و یا برای نگهداری کالاها استفاده می شود ، میتوان از پالت ها برای موارد بسیار زیاد دیگری نیز استفاده کرد. مثلا میتوان پالت های چوبی بلا استفاده را تکه تکه کرد و از آنها برای ساخت مجدد پالت چوبی استفاده کرد. پالت های آسیب دیده که دیگر قابل استفاده نیستند را میتوان با بازیافت کردن ، برای ساخت وسایل چوبی ارزان قیمت مانند مبلمان و میز های کوچک مورد استفاده قرار داد. میتوان از پالت های چوبی برای دکوراسیون منزل استفاده کرد. برای ساخت تخت خواب ، نیمکت ، باکس گل ، آلاچیق ، کتابخانه و خیلی موارد دیگر از پالت های چوبی استفاده می شود. در صنعت کاغذ سازی میتوان با خمیر کردن پالت های بلا استفاده ، کاغذ تهیه کرد و از قطع بی رویه ی درختان جلوگیری کرد. همچنین از پالت های چوبی در صنایع غذایی ، لوازم یدکی ، میوه و تره بار ، آرایشی و بهداشتی استفاده می شود و این پالت ها نقش بسیار مهمی در حمل یا نگهداری کالاها در این صنایع دارند.

ابعاد استاندارد پالت چوبی

ابعاد استاندارد پالت چوبی معمولا 1*1 متر می باشد و مربعی شکل است. اما ابعاد استاندارد دیگری نیز برای ساخت پالت چوبی لحاظ می شود . ابعاد 105 * 105 سانتیمتر ، 110*110 ، 115*115، 100*120 ، 80*120 از ابعاد استاندار بوده و هر کدام برای صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایای پالت چوبی نسبت به پالت پلاستیکی

پالت چوبی از دوام و استحکام بالاتری نسبت به پالت پلاستیکی برخوردار است و در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم تر است. پالت های چوبی از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از پلاستیکی هستند و برای صنایع مناسب تر می باشند. پالت های چوبی قابل تعمیر با هزینه ی کم و نگهداری آن بسیار آسان است. اما پالت پلاستیکی قابل تعمیر نمی باشد. پالت های چوبی را میتوان بازیافت کرد، بدون اینکه به طبیعت آسیبی وارد کرد. اما پالت های پلاستیکی در صورت بازیافت مشقات نفتی خطرناکی را وارد طبیعت می کند.

آیا پالت‌ چوبی برای استفاده امن هست؟

با توجه به ساختاری که پالت های چوبی دارند نمیتوان گفت به طور صد در صد ایمن هستند. بلکه باید در نگهداری و استفاده از آنها توجه نمود تا از خسارات و آسیب های غیر قابل جبران جلوگیری کرد. این پالت ها به لحاظ ساختار چوبی بودنشان ، نباید در محیط های مرطوب قرار بگیرند. زیرا دچار نم کشیدگی شده و سست می شوند و به مرور زمان بطور کامل تخریب می شوند. همچنین این پالت های چوبی نباید در محیط های بسیار گرم قرار گیرند. زیرا حرارت بالا می تواند موجب آتش سوزی و خسارات فراوان شود. کالاهایی هم که بر روی این پالت های چوبی قرار می گیرند ، نباید خطرزا باشند. مثلا مواد نفتی و شیمیایی ممکن است بر اثر کمی حرارت دچار اشتعال شده و پالت های چوبی نیز همراه آن سوخته و خطرات احتمالی را بیشتر کنند. اما اگر در نگهداری و استفاده از پالت ها دقت کافی به عمل آید ، میتوان گفت پالت های چوبی امن هستند.

سفارش سریع پالت

Open chat
سلام به بزرگترین انبار پالت چوبی خوش آمدید
چگونه می تونم کمکتون کنم؟