کاربرد پالت چوبی |09122610604| ایده های پالت چوبی

کاربرد پالت چوبی

کاربرد پالت چوبی |09122610604| ایده های پالت چوبی

کاربرد پالت چوبی

 

1 . پالت چوبی برای دکوراسیون:

از پالت چوبی می توان برای دکوراسیون زیبا .برای منازل . باغچه . محل کار.کافی شاپ ها و رستوران ها و… بهره برد. به عنوان مثال می توان از پالت ها برای ساخت نیمکت یا آلاچیق ها در ویلاها یا فضای باز کافی شاپ ها استفاده کرد. پالت های چوبی آسیب دیده را میتوان با تکه تکه کردن ، تبدیل به میز ، صندلی یا مبلمان ارزان قیمت کرد. شما می توانید با قرار دادن تخته های چوبی پالت بر روی یکدیگر کتابخانه یا استند گل بسازید. همچنین شما می توانید از پالت چوبی برای ساخت تخت .مبل .پاسیو .تابلو . تنها با رنگ آمیزی و تغییرات بر روی آن یک ایده جالب خلق کنید. پالت چوبی یکی از پرکاربردترین ایده برای مصارف مختلف می باشد.کافیست با کمی خلاقیت بهترین و کاربردی ترین ایده ها را بوجود بیارین.

۲. کاربرد پالت چوبی در صنعت:

پالت چوبی نقش مهمی در حمل و نقل وجابجایی دارد. برای این کار باید از ماشین های مخصوص حمل بار مانند لیفتراک استفاده کرد. می توان از پالت ها برای حمل آسان هر کالایی استفاده کرد. پالت چوبی زیر بارها قرار گرفته و می توان هر نوع بار با تناژ مختلف بر روی آن چید. همچنین براحتی می توان بارها را در انبار جابجا کرد. بدون اینکه کوچک ترین آسیبی به کالاها برسد. پالت چوبی در صادرات و واردات نقش بسزایی نیز دارد. زیرا وقتی بارها بر روی پالت ها قرار می گیرند از آسیب کمتری برخوردار می شوند و بارها مرتب و شکیل وکیوم شده و به کشورهای مختلف صادر یا وارد می شود. همین موضوع می تواند برای شما سود اقتصادی بالایی را به همراه داشته باشد.

3. کاربرد پالت چوبی به عنوان منبع انرژی:

می توان از پالت های چوبی به عنوان منبعی برای انرژی استفاده کرد. پالت های چوبی آسیب دیده و شکسته ، که دیگر قابلیت استفاده ندارند را می توان سوزاند و از گرمای آن بهره مند شد. این کار هم به کاهش مصرف انرژی و هم کاهش هزینه های شما کمک می کند.

4. کاربرد پالت چوبی در صنایع کاغذسازی:

می توان از پالت های چوبی بلا استفاده ، در صنایع کاغذ سازی استفاده کرد. برای این کار می توان با خرد کردن پالت ها و خمیر کردن آنها توسط دستگاه ، اقدام به تولید کاغذ کرد و از قطع بی رویه ی درختان جلوگیری کرد.

5. کاربرد پالت چوبی به عنوان مالچ:

از پالت های چوبی آسیب دیده می توان برای تولید مالچ استفاده کرد. برای این کار پالت ها را خرد می کنیم و به صورت یک لایه بر روی خاک می ریزیم تا به حفظ سلامت خاک کمک کرده باشیم.

6. کاربرد پالت چوبی برای ساخت پالت:

پالت های چوبی را میتوان مجددا برای تولید پالت چوبی نو یا دست دوم استفاده کرد.
شرکت راد صنعت نوین ، با بالاترین کیفیت و تنوع در پالت چوبی به عنوان بزرگترین انبار پالت چوبی تهران -آمادگی همکاری با کارخانه ها و شرکت ها و… را دارد. شرکت راد صنعت نوین تمامی پالت های چوبی را از بهترین چوب ایرانی یا روسی ساخته و به سراسر کشور نیز ارسال دارد. همچنین شما می توانید برای خرید پالت چوبی نو و دست دوم (که در حد نو بوده و تعمیر شده است)، نیز از طریق شرکت راد صنعت نوین اقدام بفرمایید.

 

با همکاران ما در تماس باشید:

09196120755

09122610604

.خرید و فروش پالت چوبی دست دوم|خریدار پالت چوبی|باکس پالت چوبی

http://www.palletchoobi.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سفارش سریع پالت

Open chat
سلام به بزرگترین انبار پالت چوبی خوش آمدید
چگونه می تونم کمکتون کنم؟