فروش پالت چوبی در محمد شهر کرج

شرکت راد صنعت نوین امکان ارسال پالت چوبی به سراسر کشور را برای مشتریان فراهم کرده است. تمامی پالت های چوبی این مجموعه از بهترین چوب روسی و ایرانی بوده و دارای بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت ها نیز می باشند. شما می توانید با وارد شدن به سایت و تماس با کارشناسان مرکز فروش پالت چوبی در محمد شهر کرج اطلاعات لازم را کسب نمایید و سپس اقدام به خرید پالت چوبی نمایید.

خرید و فروش پالت چوبی در محمد شهر کرج  :  ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

فروش پالت چوبی در محمد شهر کرج

 

خرید پالت چوبی در محمد شهر کرج

برای داشتن یک پالت خوب و مطمئن باید از مرکز فروش معتبر اقدام به خرید پالت چوبی کرد. شرکت راد صنعت نوین با سال ها تجربه در زمینه ی ساخت و فروش پالت چوبی ، یکی از بهترین مرکز فروش پالت چوبی در محمد شهر کرج می باشد. در این مرکز انواع پالت چوبی در ابعاد مختلف ، هم به صورت نو و هم دست دوم آماده ی فروش می باشد. همچنین شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین اقدام به خرید پالت چوبی در محمد شهر کرج نمایید.

پالت چوبی و ویژگی های آن

پالت ها یکی از سازه های پرکاربرد در صنایع می باشند و دارای انواع مختلفی نظیر چوبی و پلاستیکی هستند. پالت های چوبی از کاربرد بیشتری برخوردارند. زیرا بسیار مقرون به صرفه تر و دارای عمر طولانی تری نسبت به سایر پالت ها می باشند.
پالت چوبی تخته هایی مسطح بوده و برای مصارف بسیاری ، مورد استفاده قرار می گیرد. از پالت ها میتوان برای حمل و نقل ، نگهداری کالا ، در زمینه ی دکوراسیون منزل ، ساخت مجدد پالت چوبی ، تهیه مالچ ، به عنوان منبع انرژی و برای حمل و بسته بندی صحیح کالاها استفاده کرد. پالت چوبی باید از دوام و استحکام بالایی برخوردار باشد. زیرا از پالت ها در صنایع گوناگون برای حمل کالاها تا وزن دو تن نیز استفاده می شود. پالت های چوبی قابل تعمیر هستند و در صورت تخریب کامل ، میتوان آنها را بازیافت کرد و برای مصارف بسیاری استفاده کرد. همچنین این محصول بسیار سبک و با دوام می باشد و در صنایع سنگین مانند پتروشیمی ، شیمیایی و حتی غذایی و دارویی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
پالت های چوبی دارای ابعاد گوناگونی می باشند و هر کدام برای زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

 

سفارش سریع پالت

Open chat
سلام به بزرگترین انبار پالت چوبی خوش آمدید
چگونه می تونم کمکتون کنم؟