مرکز فروش پالت چوبی نو و دست دوم در کرج + قیمت و خرید و فروش

مرکز فروش پالت چوبی نو و دست دوم در کرج

مرکز فروش پالت چوبی نو و دست دوم در کرج، تولیدکنندگان و وارد کنندگان زیادی در زمینه ی پالت های چوبی فعالیت می کنند و رقابت در این زمینه بالا می باشد. پالت چوبی را باید از مراکز معتبر خریداری نمایید. مجموعه راد صنعت نوین یکی از مراکز فروش پالت چوبی در کرج میباشد که با سال ها سابقه در زمینه تولید و فروش پالت چوبی، همیشه به کیفیت و قیمت مناسب توجه داشته است و مکانی امن و معتبر جهت خرید پالت چوبی در کرج و تهران می باشد.

ارتباط با شرکت راد صنعت نوین : ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

فروش پالت چوبی نو و دست دوم در کرج
فروش پالت چوبی دست دوم در کرج

خرید پالت چوبی نو و دست دوم در کرج

اگر قصد خرید پالت چوبی در کرج و تهران را دارید و به دنبال فروشگاهی معتبر می گردید ، پیشنهاد ما این است که تمامی محصولات را از سایت پالت چوبی مشاهده کنید و با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق جهت خرید پالت چوبی در کرج را دریافت نمایید.

قیمت پالت چوبی در کرج

با ورود پالت‌های چوبی به صنعت حمل و نقل ، شرکت‌ها نوع وسایل مورد استفاده در انبارها را برای حمل ‌و نقل به روز رسانی کردند. امروزه پالت چوبی از جایگاه ویژه ای در صنایع برخوردار هستند. قیمت پالت چوبی در کرج و تهران با توجه به جنس ، نوع و ابعاد آن کاملا متفاوت بوده و متغیر است. برای اطلاع دقیق از قیمت پالت چوبی در کرج با کارشناسان راد صنعت نوین تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

همچنین بخوانید: بورس پالت چوبی

پالت چوبی چیست؟

پالت های چوبی از چوب های به هم متصل ساخته شده است و انواع مختلفی دارد. پالت های چوبی یکی از اجزای اصلی هر انباری هستند که در صنایع بزرگ قرار دارد. به طور کلی، پالت چوبی برای نگهداری و جابجایی محصولات در اطراف انبار استفاده می شوند و همچنین کاربرد مهمی در بسته بندی اصلی مورد استفاده در انبار دارند. پالت های چوبی با در نظر گرفتن شرایط خاص داخل انبار و قرار گرفتن کالا در معرض اثرات خارجی، به ویژه خطر آسیب دیدن توسط کالاهای دیگر، از کالاهای موجود در انبارها نیز محافظت می کنند.

ارتباط با شرکت راد صنعت نوین : ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

مرکز فروش پالت چوبی نو و دست دوم در کرج
مرکز فروش پالت چوبی نو و دست دوم در کرج

کاربرد پالت چوبی

پالت چوبی محصول نسبتا جدیدی هستند، زیرا از اواخر قرن بیستم برای اهداف ذخیره سازی مورد استفاده قرار گرفتند که منجر به ذخیره‌سازی و جابجایی آسان ‌تر در حمل و نقل شده اند. ورود آنها به صنعت ، منجر به تغییرات متعدد، به ویژه نوسازی سیستم های حمل و نقل کالاها شد. قبل از استفاده از پالت‌های چوبی، چیدن اجناس کار ساده‌ای نبود، زیرا پشته‌های اقلام اغلب خراب می‌شدند و کالاها آفات مختلف را به داخل انبار جذب می‌کردند. اما امروزه پالت چوبی ، این مشکلات را رفع کرده اند.

ویژگی و مزایای پالت چوبی

پالت چوبی بخش بزرگی از صنایع را تشکیل می دهند و به دلیل منحصر به فرد بودنشان ، تقاضای زیادی در بازار دارد. پالت های چوبی به راحتی بازیافت می شوند، به سرعت تعمیر می شوند و سازگار با محیط زیست هستند.

پالت های چوبی در مقایسه با پالت های پلاستیکی که دومین پالت های پرکاربرد هستند، مزایای متعددی دارند. اولاً، قیمت آنها به طور قابل توجهی پایین تر است و دوام بیشتری دارند زیرا قابل تعمیر هستند. دوما که بر خلاف پالت های پلاستیکی که در صورت بارگذاری بیش از حد به راحتی تغییر شکل می دهند و شکنندگی آنها با گذشت زمان افزایش می یابد، پالت چوبی از مقاومت بیشتری برخوردار هستند.

علاوه بر این، پالت های پلاستیکی ممکن است هنگام قرار گرفتن در معرض سرما و گرما تغییر شکل دهند. پس از تغییر شکل، پالت های پلاستیکی قابل تعمیر نیستند و موادی که از آنها ساخته شده اند اغلب برای بازیافت مناسب نیستند.

پالت های فلزی که در صنایع فلزی مورد استفاده قرار می گیرند، کم استفاده ترین نوع پالت ها هستند. اغلب آنها از آلومینیوم یا فولاد ساخته شده اند، که امکان تمیز کردن آسان، معمولاً با شستشو را فراهم می کند. با این حال، وزن آنها بر قیمت کالاهای حمل شده روی آنها تأثیر می گذارد، زیرا آنها به وزن کلی وسایل روی خود می افزایند.

انواع پالت چوبی

یکی از راه های قابل توجه برای تشخیص پالت ها، تعداد نقاط ورودی برای چنگال لیفتراک است. نقاط ورود دو طرفه و چهار طرفه وجود دارد. در زیر به طور دقیقی تفاوت ها را بیان می کنیم.

پالت چوبی ورود دو طرفه

پالت های ورودی دو طرفه دارای دهانه های ورودی در دو طرف برای شاخک های لیفتراک هستند.

پالت چوبی ورودی چهار طرفه

پالت های ورودی چهار طرفه دارای دهانه های ورودی در چهار طرف پالت هستند.

سفارش سریع پالت

Open chat
سلام به بزرگترین انبار پالت چوبی خوش آمدید
چگونه می تونم کمکتون کنم؟